Imon blir det en mysig kväll!:) <3

Min dag började med att klockan ringde och jag gick upp och gjorde mig i ordning, kl halv 9 kom Daniel, vi båda började typ vid 10 så vi skulle ha följe till skolan:) När min lektion var slut gick jag hem o slappade, sen ringde Daniel o frågade om vi kunde ses lite innan han skulle ta bussen hem, och ja sa såklart JAA...eftersom jag inte hade något bättre för mig;)

Vi bestämde att jag skulle komma och titta på när han tränar Amerikansk fotboll. Innan jag stack dit år jag o mormor på VERONA, det var riktigt gott!!:D När vi var fördiga tog jag moppen o åkte till sannarp, där älskling tränar. Det var roligt att titta på så det ska jag göra fler gånger;)

Sedan jag kom hem har jag städat:/ Nu sitter jag o väntar på att älskling ska ringa!:)
Hoppas ni har haft en bra dag!:) <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0