Proffs fotografering!

Idag har jag varit med Cassandra, vi tog hennes moppe och körde ut mot Tylösand. Där stannade vi på tre olika ställen och fotograferade. Det hela slutade med att vi tog "model-bilder" på mig! :P Dom blev faktiskt riktigt bra;)
CASSA DUKTIG! Vi var iväg i ca 3 timmar, Cassa hade tagit ca 400 bilder under den tiden, och säkert 300 (om inte mer) var på mig!! :P

Här är några bilder från denna dag! :)


fotto av Cassandra W ( cazzis.blogg.se )

fotto av Cassandra W ( cazzis.blogg.se )

fotto av Cassandra W ( cazzis.blogg.se )

Haha..xD har lite fler bilder där jag faktiskt leeeer också:P men jaja..:P

Kommentarer
Postat av: Cassa

Nej nu säger du fel, det ska stå Natalie duttig :)



Med duttig så menar jag såklart duktig! ^^

2009-04-13 @ 14:24:57
URL: http://cazzis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0