14 Juli 2009 :D

Heej!!:D

Idag hjar jag varit nere i skåne, bland annat på Kiviks maknad:) Där träffade jag älsklingen i typ 5 minuter:) Vi bestämde iaf att vi skulle ses i mon. Så  strax innan 10:00 imorgon åker jag ut tilll honom, då ska jag hjälpa honom städa (det var mitt förslag att jag skulle hjälpa honom) Senare åker vi hem till mig så ska han sova över här:) o på kvällen eller troligtvis på torsdagen ska vi träffa Therese:)

Nu ligger jag i soffan o väntar på att älskligen ska sms:a mig, så jag kan ringa honom....han sa att det var nått han ville säga till mig...o jagblev såklart sjukt nyfiken(A) Vi får väll se var det va?! xD

 Lite ful bild på mig bara...xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0