2 MÅNADER MED ÄLSKLING!!!:D

Tänk att det redan gått två månader, Jag är så lycklig med Daniel. Han är så underbar på alla sätt! Han är omtänksam, rolig, charmig, snygg, trevlig, nån man kan lita på vad det än gäller! KAN DET BLI BÄTTRE?<3Jag tänker aldrig släppa taget om Daniel!<3 Han är mitt ALLT och lite till!!!Ska ta bussen kl 09:20 och åka ut till honom:D<33 Vet inte riktigt vad vi ska hitta på, men det kommer bli en toppen dag, det vet jag!!!;) Nu är kl 02:17...kan inte sova:( ligger i min säng och tänker på älskling!<3 det är inte många timmar kvar tills vi ses nu;) SAKNAR HONOM SÅ HIMMLA MKT!<3333 Om jag ändå kunde förklara med ord hur mycket jag älskar honom! Orden: jätte, otroligt, fantastisk, underbar, bäst, perfect etc. räcker inte för att förklara min kärlek...

...Jag älskar dig Daniel!!!! <3333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0