Dålig bloggare på sista tiden..:P men nu ska...

Nu får jag skärpa mig..minst varannan dag måste jag ju börja blogga...xD Idag har jag pluggat, gått på stan med Nattha, träffat Daniel och sen kom Viveka hem till mig o vi beställde pizza, det var verkligen jätte gott.:D Nu har jag precis snackat med Daniel på telefon..o nu ska jag typ sova. :P i morgon blir det en plugg dag! :/ tråkigt men det är nödvändigt! På fredag ska älskling sova hos mig<3 Det kommer bli skit mys! Det vet jag;) Kanske jag har en till överraskning på fredag...en till! ;) NYFIKEN DANIEL? :P kan säga att det ger en viss mysfaktor..xD Sen på lördag ska jag plugga, för på söndag ska iväg på scrapp mässa...:P Nu är jag jätte trött, o ska sova!

Puss o godnatt!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0