En hel vacka!

Nu sitter jag i skolan och väntar ut tiden tills jag ska o kolla på dom/den Vita-bussen! Det kanske blir intressant...inte vet jag..:P Idag efter skolan ska jag träffa älskling! Vi firar 4 månader idag!!:D<3<3<3<3<3<3      LOVE YOU!<3

Att man aldrig lär sig...
Jag har kommit på en sak denna veckan! Man ska lyssna på sin mamma!;) SMART VA!! xD Ibland undrar jag vad jag tänker med..alltså inte tänker alls..:P Men det är bara att för en gång skull lära sig av sina misstag! Men SKÄRPNING är de som gäller! ;) Så i helgen missr jag massa skojsiga saker...Daniels match, allt roligt som kommer hända hos Maria i mon, det blir inte av att jag ska träffa Nathalie heller..:/ Sen ville Cassa typ träffe mig i veckan som kommer men..NÄHÄ! såå blir det inte heller...


(Bild från google.se)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0