LÖRDAG O SÖNDAG!:D

Nu på lördag ska jag på min kusin Emmas konfirmation. När jag sitter där i kyrkan så kommer jag bli påmind om när jag konfimerade mig. Hoppas dom sjunger några låtar som vi hade på vår konfirmation. Efter vi varit i kyrkan ska vi till en lokal som dom har hyrt, Där ska vi....haha:D jag vet inte riktigt vad vi ska göra där men vi får väll se...Jag vet inte hur länge de håller på men vi får väll se;)

Om det blir på lördag-kväll eller tidigt på söndag, men då ska jag iaf ut till Harplinge..till min älskling:D<3 Jag har saknat honom såå sjukt mkt!<3 Vet inte riktigt va vi ska hitta på, men det hinner man ju fundera på;)

IDAG!! :)
Idag slutade jag skolan vid 11 typ..xD riktigt nice;) Vi hade typ bara svenka prov...o sen slutade vi! Asså för en gång skull var det ett LÄTT prov..xD
får säkert VG!!;D Hoppas på det iaf;)

Efter skolan gick jag ner på stan för att köpa konfirmations precent till Emma...och jag är nöjd med de jag köpte;P Nu sitter jag vid datorn o pluggar lite..men jag tog en liten paus och bloggade lite...jag har ju blivit lite dålig på de, på sistone:P Men jag ska bättra mig lite..försöka iaf:)


(Men jag tror jag ska slå in det lite snyggare...blev inte så fint, hon som gjorde det i affären..:P)


Kommentarer
Postat av: Cassa

Din svenka patta ;)

2009-05-15 @ 16:47:51
URL: http://cazzis.blogg.se/
Postat av: Cassa

* skrev fel



Din lite svenka i mean

2009-05-15 @ 16:48:14
URL: http://cazzis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men uppdatera!

2009-05-20 @ 19:21:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0