Min Helg!:)

Jag träffade cassa i fredags kväll då åkte vi ut till Harplinge o fotograferade och hälsade på Daniel. Det var roligt men jag o Casa har lärt oss att vi ska åka ut tidigare nästa gång...så vi kommer hem lite tidigare me:P

Igår sov jag hos älsklingen, Han hade tyvärr feber..:( Me jag tog hand om honom så gott jag kunde;) Och på morgonen när vi vaknade så mådde han mkt bättre;) Hihi:D

Sen åkte jag, Daniel, Anna, och Tyke till en "sjö", där Tyke fick bada. Jag fotograferade lite o myste med älsklingen! Det var riktigt roligt!! ;D Sen åkte vi hem till älsklingen och fikade lite. Efter de åkte jag hem. Jag har varit o fått min lön nu me, 800 kr för 8 dagars jobb, ca 40 min uter per dag;P RIKTIGT NICE!;D

Sen kom mormor hit på kvällen och vi firade mors-dag!:) Och sen har jag bdb:at lite o snackat med Cassa o Daniel. Och nu bloggar jag lite....xD.

KRAM!<3

LITE BILDER FRÅN MIN HELG!! :D









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0