Söndag 24 maj!!:)

Idag åkte jag ut till Daniel kl 09:00, när jag hade parkerat mopeden. Gick jag in utan att knacka, eftersom jag trodde alla skulle sova:P Men Tyke (Daniels hund) kom o hälsade på mig, strax efter kom Daniels pappa o hälsade. Han sa att jag nog skulle få väcka daniel..xD Så jag gick upp för trappan och öppnade försiktigt dörren till älsklingens rum....och som jag trodde låg han o sov, jätte gullig;P Jag satte mig på sängkanten och strök min hand över hans hår och sa: "God morgon älskling" och sen pussade jag honom på kinden :)

När han vaknat och duchat, skulle han äta frukost....och då kom felix (hans bror) in och sa att Daniel skulle gå o köpa mjölk. Men det slutade med att jag skjusade Felix på min moppe ner till affären:P När dom hade ätit frukost gick jag o Daniel upp på hans rum, lite senare startade vi en film som vi tittade på. Kommer bara inte ihåg vad den hette..xD men den var riktigt bra iaf;) hihi:D En riktigt mysig dag med älskling!:D  ÄLSKAR DIG DANIEL!!!<333

Nu har jag precis skrivit klart min novell om min bok jag läst. Ett litet hål i mörkret heter den:) Nu ska jag gå upp till mamma och scrappa lite:) Sen lite senare ska jag ringa älskling!:D<3 Eller om han hinner före;P

HOPPAS NI HAR HAFT EN BRA DAG!;) Det har iaf jag haft:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0