haha..vem fan gör sånthär..?:P sälja sex...?:O

"Han" ville sälja sex till mig:O Men jag skämtade bort de, här är vad han sa, helt sjukt^^ USCH!!

Jag: har du fått tag på något ligg ännu då?^^

Han: nope

Jag: okej, men om du redan har många så varför fixa nya, du kan ju välja de olika tjejerna du redan har^^

Han: jo fast vill ha nya, det är det bästa sex man kan få, första gången med en ny tjej man betalar, för hon vill iregel ge allt, vara så bra som möjligt för att man ska komma tillbaka

Jag: okej^^ är du seriös när det gäller att köpa sex?:P

Han: ja

Jag: okej

Han: Vadå då?

Jag: nej, för mig finns det inte i min värld!

Han: hehe, köpa eller ta betalt?

Jag: båda!^^

Han: själv föredrar jag att köpa

Jag: Okej..^^

Han: men om du hittar dom som går med på att ta betalt kan du ju ge dom min msn fast min vanliga, xxxxxxxx.@live.se

Jag: haha, visst!^^

Han: ska logga in på den nu, så ha det om du inte addar mig;)



Jag fattar inte...hur kan man bara göra så:O USCH!!!

 


Kommentarer
Postat av: Cassa

Haha ge honom min mejl, behöver lite pengar ;) xD

2010-04-15 @ 18:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0