Nu har det gått ett bra tag sen jag BLOGGADE senast...

Lite kort vad som har hänt och vad som kommer hända frammöver:
Jag och Daniel har firat 1 år tillsammans, det började med att jag överraskade honom med bio (AVATAR). Och sen are på kvällen blev det god mat och massor med mys. En av de bästa dagarna i mitt liv! <3

Just nu är det mycket i skolan så just nu vill jag ha lov! Har massor av prov, inlämmningar, redovisningar och det är mycket med mitt och Nathalies UF-företag (Menado UF).

På fredag ska jag plugga och slappa.
På lördag ska jag träffa cassandar lite på dan och senare på eftermiddagen/kvällen ska jag följa med Daniel och hans familj på "Halmstad revyn" på teatern. När den är slut åker vi hem till Harplinge där jag ska sova över, Det kommer bli jätte mysigt. Vi ska avsluta kvällen med film! :) <3
På söndag
blir det vara med Daniel och sen när jag kommer hem ska jag plugga.



Jag och min ÄLSKLING! 
Daniel är den underbaraste person på jorden och i hela universum <3
Nu har vi varit tillsammans i lite mer än 1 år och det
känns helt underbart, jag är så lycklig!
<3 ÄLSKAR DIG ÖVER ALLT ANNAT! <3


Jag :)
Cassandra (www.cazzis.blogg.se) som är fotograf :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0