livet är både underbart & krävande.....

Under lovet var jag med cassandra nästan varje dag, vi gorde allt från pluggade till fixade naglarna^^  fredagen innan lovet var en toppenstart då var vi på DJ´s Club! det ver grymt roligt! ;D sen på onsdagen på lovet var det CLUB DIVA. det var lika roligt, vi var riktigt trötta after ca 4 timamrs dansande båda dagarna^^ Men det var lätt värt de! :)

Sen när helgen innan lovet kom så var jag med min älskling<3 vi titade på film, mixade lite (han ska försöka lära mig lite :D) åt god mat och bara myste! Det var en helg jag verkligen behövde kände jag! Tack älskling för en toppen helg!<3

Och nu är det skola igen och massor att göra, men vill ni hitta på något så hör av er!:D <3 jag har arbeten i spanaks, prov i svenska, prov i ekonomi, och prov i samhäll etc....ganska mkt :/ men man får ta en dag i taget!

Nu ligger jag i soffan när man kunde varit hemma hos älsklingen, men man fick inte för mamma....hon blev sur när jag frågade...men hon var sur redan innan...det är dåligt på jobbet o när hon kommer hem går det typ ut över mig...:( fan....orkar inte med sånt skit hemma...:/

Nu ser jag fram emot att få träffa älsklingen, men vi har inte bestämt när vi ska ses, han hör nog av sig när han kan o vill! :D:D <3 nu måsta jag fortsätta plugga innan mama blir sur för att jag sitter vid datorn..:/

Ha det så bra! <3

Kram// Natalie




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0