Igår och idag!:)

Igår följde jag som jag redan berättat med till brukssonklubben och tittade på när Tyke tränade agillity. Han var jätte duktig :D Senare på kvällen sov jag hos Daniel <3 Han mixade lite chill house musik, riktigt nice:)

Idag har jag fixat håret som jag berättat men tyvärr syns det inte på bild så jag lägger inte upp nån bild på de^^ När jag var färdig hos frisören gick jag hem o pluggade, efter en stund ringde cassa så vi gick ner på stan, där träffade jag även Hanna, JS och Jonas :)

Nu är jag hemma och hjälper mamma med butiken igen, ska snart äta tacos hoppas jag, ska bara ner och köpa tacosås och gurka^^!! GOTT! :D

PUSS & KRAM
// Natalie


 
DANIEL mixar House :D


TYKE är duktig på agillity!! ;)



Kommentarer
Postat av: fii

vadå, du har fixat håret men det syns inte? :( var ju nyfiken :(

2010-05-11 @ 20:22:26
URL: http://hellofii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0