Nu händer massa shit! xD

På fredagen den 20 mars fyller jag 17 år, och hoppas på att träffa vänner och älsklingen då:) ska försöka få mormor att köpa en stor prinsesstårta till mig:P På lördagen den 21, ska jag upp vid 5 tiden typ:S ska med klassen till Turism.mässan i göteborg. Sen på kvällen kommer det 9 tjejer hem till mig på, en mysig tjejkväll:) Jag har inte bestämmt ännu vad vi ska göra, jag vet bara att det är ROCKTEMA som gäller;) Nu är kl 01:34 och senare idag vid 10:00 ska jag åka med mormor till Göteborg, det blir säkert mysigt:)

Och för typ en timme sedan bestämmde jag mig för att läsa ekonomi, det var riktigt svårt att bestämma sig, men som Nathalie N sa..så känns det mkt bättre nu när blanketten är ifylld, nu ska jag bara lämmna den på skolan i morgon:) Det känns rikgigt bra att jag valt ekonomi, även om jag tycker turism är riktigt,  riktigt roligt. Men Ekonomi käns mer som "JAG":P Nu ska jag strax sova...är verkligen jätte trött...ska upp vid 08:00 i mon typ..eftersom jag måste hinna till skolan innan jag ska vara hemma och mormor hemtar mig:P

Puss o Kram<3 Älskar er!<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0