Vad jag har gjort och vad jag ska göra!

Lördag 30/10: Firade Cassandras 18:års dag! Vi åt tacos och gick ut på krogen :)

Söndag 31/10:
Jag och mamma scrappade med Cristina och Viveka.
På kvällen blev det filmkväll hon Nicole.

Måndag 1/11:
Sovit, pluggat och fixat med mitt Hallandskort.

Tisdag 2/11:
Jobba mellan kl 09:0o-18:00.

Onsdag 3/10:
Ska på shopping resa till Malmö! :D

Torsdag 4/11
: Vara med min ÄLSKLING och sova över! <3

Fredag 5/11:
Resan till Götebor börjar, Fest på kvällen! ;D

Lördag 6/11:
En dag i göteborg, fest på kvällen! ;D

Söndag 7/11:
Åka hem från Göteborg.

Måndag 8/11:
Jag och älsklingen firar 22 MÅNADER TILLSAMMANS!! <3 



PUSS & KRAM
// Natalie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0