Min helg har verkligen varit toppen!

I går festade vi som bara den hemma hos Daniel. Jag fixade ett hemmagjort fylle spel! Och de funkade super bra, alla som drack blev fulla ;) kvällen slutade med att jag, Daniel och Richard satt i köket och chillade, väldigt trevligt måste jag säga ;) idag sov jag och älsklingen till typ 13:00 sen körde Richard oss till "feta Gretas" där vi köpte hamburgare och tog med tillbaka till lägenheten. Medan vi åt så kollade jag och Daniel på film. Supermysigt! När vi hade kollat på två filmer så kommer Anna och Johan förbi och vill umgås. När jag kom hem åt jag mat och sen hade mamma gjort en supergod pannacotta till efterätt! ;) Imorgon blir det jobb! Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0