Mitt liv jus nu...

Det har hänt sjukt bra saker i mitt liv, men tyvärr får man inte vara lycklig så länge. Livet går upp och ner men det finns ju såklart olika "nivåer". jag menar denna gången hände det bästa och de sämsta med bara några dagars mellanrum...det suger ganska hårt. Men jag har lärt mig att se det possitiva i allt, så detta betyder att jag har en av mina stora utmaningar i livet just nu. Och jag försöker ändå se det possitivt, antar att det skulle bli såhär förr elller senare ändå. Så det var väl ganska bra timing trotts allt. Livet går vidare, och man måste vara beredd att kämpa när det är svårt och inte bara skita i saker. Allt handla om ansvar för mig just nu, och jag vet att jag kommer klara mig ur denna situationen ganska bra iaf :) Livet är ingen dans på rosor.... PUSS & KRAM / En ganska possitiv tjej ändå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0