idag har jag....

...varit ute i trädgården och ränsat ogräs med mormor o mamma. Det tog nån timme typ..:P Men solen sken och det var typ 14, 15 grader ute, häärligt;) Vid halv 3 tidan hämtade Daniels föräldrar mig, och jag åkte ut till älsklingen!:)<3

Jag, Daniel och hans bror var ute ett tag, vi övade lite golf och bara hade allmänt roligt, eller hur!?;D Sen låg jag o Daniel ensamma i deras hängmattan o myste läänge, tills den typ gick sönder..xD Typ nått rep gick av:P

Vi skulle fira Älsklingens födelsedag idag eftersom han inte är hemma den 16, då han är i fjällen o åker skidor med familjen. så idag har jag också hjälpt lite med att baka rulltårta:) Blev riktigt god! Bra jobbat Felix!!!;)

Sen åt vi kvällsmat vid 7 tiden eller nått...kommer inte riktigt ihåg. Det var jätte gott! :D efter maten åt vi rulltårtan, och sen fick Daniel öppna sina presenter...men han hade redan fått min lite tidigare;P Sedan gick jag o Daniel upp och myste...det tar ju ändå ungefär 10 dagar tills vi ses nästa gång...:'( Efter en stund ropade mamma, och vi skulle åka hem.

När jag o Daniel stått o kramats i typ 10 min, sa mamma att vi skulle åka. När vi åkt en bit och kommit lite innan gullbrandstorp, tittade jag upp mot himmelen och såg ett STJÄRNFALL, det var riktigt häftigt, jag önskade  mig.....(det kan jag ju inte säga..xD men det handlar om mig o min Älskling!<3 ) så fort jag såg stjärnan falla tänkte jag på min älskling<3 Du betyder allt för mig<3

när vi kört igenom gullbrandstorp och en liten bit till såg vi månen, men den var långt ifrån "normal", den var inte alls sig lik...:S Den var GIGANTISK!! o jag skojar inte. GIGANTISK stor och riktigt orange, försökte ta en bild men man ser inte hur stor den verkligen var..:/ Men shit säger jag bara!!:O

TÄNK ÄNDÅ ATT ALLT DETTA HÄNDA NÄR JAG PRECIS LÄMMNAT MIN ÄLSKLING...DET MÅSTE VARA ETT TECKEN PÅ NÅGOT...MEN VAD?:o FÖRST STJÄRNFALL SEN DEN VERKLIGEN GIGANTISKA MÅNEN. VAD SKA DETTA BETYDA?

ÄLSKAR DIG ÖVER ALLT ANNAT ÄLSKLING! DU ÄR MITT ALLT DANIEL!<3

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0