ÄLSKAR MIN DANIEL, det går bara inte att beskriva med ord!!<3

Jag har haft underbara dagar med min älskling:D Nu har vi varit tillsammans i 6 månader o 2 dagar:D Jag har ALDRIG varit såhär lycklig som jag är med dig Daniel!<3 TACK FÖR DESSA UNDERBARA DAGAR!;D <33

Imon ska jag Träffa Daniel, O jag o Johanna ska städa tsm:P, sen på kvällen ska jag träffa lite tjejkompisar o vi ska snacka o lite så:D Jag ser fram emot morgondagen...eller ja när jag vaknar:P det är ju redan morgon eftersom att kl är 00:25:P Men det blir nog en toppendag:D Eller hur?! ;D <33


(Bild på mig från igår (onsdag) ) :)

Kommentarer
Postat av: Tussan

Gaaalet fin klänning, vill äta upp den å dej ;) <33

2009-07-10 @ 23:26:07
URL: http://thereseakerblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0