- 30 Mars 2009 -

Jag börjar skolan kl 10:00 idag och går till 15:45...sista lektionen ska vi till biblioteket, och lyssna på nån författarer. Senare efter skolan ska jag plugga på historian eftersom det är prov på det i mon, sen är det svenska till i mon och till på onsdag har jag redovisning i turismen. Men sen på fredag börjar ju lovet så det är helt okej att ha lita att plugga på nu i början av veckan;P Nu sitter jag hemma och är innne lite på bdb, facebook, soc schoolsoft:P Jag vill bara att dan ska ta slut, känner att jag behöver plugga...:/ Detta var nog mitt tråkigaste inlägg, men jag kände att jag behövde uppdatera så:P Nu ska jag ta det lite lungt innan skolan. Hejdå!<3


Bild tagen av mig, förra sommaren!:P Längtar....;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0